ابزار منو ثابت

رویای بارانی

هنوز روزای بارونی به یادت ابر می چینم،

با رویای تو درگیرم چشاتو خواب می بینم

هنوز این لحظه ی بی تو به بد حالی گرفتارم،

نمی بینی که از عکست چشامو بر نمی دارم

نمی فهمم چرا از من داری رویاتو می دزدی،

تو قاب عکستم حتی ازم چشماتو می دزدی

تو از من دوری اما من دچار عطر دستاتم،

محاله خیس بارون شم که زیر چتر دستاتم

یه چیزایی تو دنیا هست که اسمش رسم تقدیره،

کسی که دوستش داری همیشه بی خبر میره

 

روزبه نعمت الهی



نظرات شما عزیزان:

م.م
ساعت7:19---12 اسفند 1393

بی تو این فاصله ها طاقت من را برده
ساعتم زنگ زده عقربه هایش مرده!
کاش باور کنی از دوری تو دلتنگم
این دل خسته ام از دوری تو پژمرده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب:,

] [ 1:4 ] [ دلشوره ]

[ ]